COVID-19 ကာလအတွင်း မြန်မာ-တရုတ်ကုန်သွယ်မှုများ ရပ်တန့်မှုမရှိစေရေးနှင့် မြန်မာနိုင်ငံဘက်ရှိ ပို့ကုန်ယာဉ်များ အချိန်ကြာမြင့်စွာ တန်းစီစောင့်ဆိုင်းနေရသည့်ကိစ္စရပ်များနှင့် ပတ်သက်၍ သံတမန်နည်းလမ်းများအရလည်းကောင်း၊ ဒေသအဆင့်တာဝန်ရှိသူများမှလည်း နှစ်နိုင်ငံညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်ခဲ့မှုများကြောင့် မြန်မာ့ပို့ကုန်ယာဉ်များ ပိုမိုဝင် ရောက်နိုင်ရေးအတွက် တရုတ်နိုင်ငံဘက်မှ မန့်ဝိန်းဂိတ်ပေါက်အား ၂၀၂၁ ခုနှစ် ဇန်နဝါရီလ ၅ ရက် နေ့မှစ၍ ဇန်နဝါရီလ ၁၄ ရက်နေ့အထိ (၂၄) နာရီ ဖွင့်လှစ်ဆောင်ရွက်ပေးခဲ့ပါသည်။
ယခင် မန်ဝိန်းဂိတ် (၂၄)နာရီမဖွင့်မီ (၁၀၅)မိုင်ကုန်သွယ်ရေးဇုန်အတွင်းသို့ ဝင်ရောက်ရန် ယာဉ်စီးရေ (၅၀၀)ခန့် တန်းစီစောင့်ဆိုင်းရသဖြင့် (၄)ရက်ခန့်နှင့် (၁၀၅)မိုင်ကုန်သွယ်ရေးဇုန် အတွင်းမှ စစ်ဆေးပြီးသည့်ယာဉ် (၃၀၀)ခန့်ရှိပြီး တန်းစီစောင့်ဆိုင်းရသည့်အတွက် ဇုန်အတွင်း (၄)ရက်ခန့်၊ စုစုပေါင်း (၈) ရက်ခန့် ကြာမြင့်ခဲ့ရာမှ ယခုအခါ ၎င်းကြာမြင့်ချိန်များ ကျော်လွန်နိုင်ပြီဖြစ်ပြီး (၁၀၅)မိုင် ကုန်သွယ်ရေးဇုန်မှ မန်ဝိန်းထိ စောင့်ဆိုင်းကြာမြင့်ချိန် (၂)ရက်ခန့်သာ ကြာမြင့်တော့မည် ဖြစ်၍ စောင့်ဆိုင်းချိန်များအား လျော့ချနိုင်ပြီးဖြစ်ပါသည်။
၂၀၂၁ ခုနှစ် ဇန်နဝါရီလ ၀၈ ရက်နေ့ ၁၁၃၀ အချိန်မှစ၍ (၁၀၅) မိုင် ကုန်သွယ်ရေးဇုန် မရောက်မီတန်းစီစောင့်ဆိုင်းရသည့် ပို့ကုန် ကားအစီးရေလက်ကျန် ကျန်ရှိခြင်း မရှိတော့ဘဲ ရန်ကုန်၊ မန္တလေးတို့မှလာသော ပို့ကုန်ယာဉ်များအနေဖြင့် ကုန်သွယ်ရေးဇုန်ဝန်းအတွင်းသို့ တိုက်ရိုက်ဝင်ရောက် စစ်ဆေးခဲ့ နိုင်ပြီးဖြစ်ပါသည်။
အလားတူ (၁၀၅)မိုင်ကုန်သွယ်ရေးဇုန်နှင့် မန့်ဝိန်းဂိတ်ကြားတွင်လည်း ယခင်ကဲ့သို့ ရက်ကြာမြင့်စွာ တန်းစီစောင့်ဆိုင်းရန် မလိုအပ်တော့ဘဲ ပို့ကုန်ယာဉ်များအားလုံး (၁၀၅) မိုင် ကုန်သွယ်ရေး ဇုန်အတွင်း ယာဉ်အစစ်ဆေးခံပြီးသည်နှင့် တပြိုင်နက် မန့်ဝိန်းဂိတ်သို့ အချိန်ပိုင်းအတွင်း သွားရောက် နိုင်တော့ မည်ဖြစ်၍ ပို့ကုန်ယာဉ်ကြောကြပ်တည်းမှုများ လျော့နည်းကျဆင်းခဲ့ပါသည်။
ယာဉ်ကြောကြပ်တည်းမှုများ ဖြေလျှော့သွားပြီဖြစ်၍ အထူးသဖြင့် ကုန်တင်ကားခများမှာ ကျဆင်းခဲ့ပြီး ကုန်သွယ်မှုပိုမိုသွက်လက်လာစေခြင်းနှင့် စားသုံးသူ ပြည်သူများအတွက် ပိုမို အကျိုးရှိ စေနိုင်မည့် အခွင့်အရေးများ ရရှိနိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်။
မူဆယ်(၁၀၅)မိုင်ကုန်သွယ်ရေးဇုန်